دانـلـود مـداحـی و  تـــواشـــیــح

دانـلـود مـداحـی و تـــواشـــیــح

وبلاگی برای دانلود مداحی ، تواشیح ، صدای زنگ مذهبی ، کدهای پیشواز مذهبی ، تلاوتهای مجلسی قرآن، اذان ، دعا و مناجات و ...
دانـلـود مـداحـی و  تـــواشـــیــح

دانـلـود مـداحـی و تـــواشـــیــح

وبلاگی برای دانلود مداحی ، تواشیح ، صدای زنگ مذهبی ، کدهای پیشواز مذهبی ، تلاوتهای مجلسی قرآن، اذان ، دعا و مناجات و ...

روغن سیاهدانه شمیم سلامت



اکسیر درمان


خداوند متعال در روغن سیاه‌دانه، نعمت‌ها و برکات فراوانی قرار داده به‌گونه‌ای که بسیاری از بیماری‌ها با همین روغن پربرکت درمان می‌شود.

خواص روغن سیاهدانه ی شمیم سلامت:

نابود کننده و از بین برنده ی تب
کافیست دو الی سه نوبت این روغن را به بیمار بدهید تا تبش کاملا از بین برود

مقدار مصرف: برای بزرگسالان هر 6 ساعت یک قاشق غذا خوری و برای خردسالان هر 4 ساعت یک قاشق مرباخوری

توجه1: کسی که تب دارد درصورت داشتن یبوست اول باید یبوستش رفع شود بعد روغن سیاهدانه طبق دستور به ایشان داد وگرنه در درمان تب موفق نخواهید بود.

توجه2: اگر نوزادتان را واکسن زدید (البته واکسن به هیچ‌عنوان مورد تأیید نیست و بهترین واکسن، حجامت می‌باشد) فورا نصف قاشق مرباخوری روغن سیاهدانه را به ایشان بخورانید بلافاصله مادر پستانش را در دهانش بگذار تا بچه اذیت نشود و به موضع واکسن هم مقداری از این روغن را بمالید انشاء الله بچه دچار تب نمی شود و درد واکسنش زود از بین می رود. این دستور را هر ‍3 ساعت یکبار تکرار کنید تا سه الی چهار نوبت

گوش دردی که منشأ آن سردی یا عفونت باشد
 به مدت 3 الی 4 شب چند قطره روغن سیاهدانه را داخل گوش و قسمت ملاج بیمار بچکانید و نیز به قسمت های پشت و بیخ گوش هم بمالید (خردسال 2 الی3 قطره بزرگسال 3 الی 4 قطره)

توجه: چنانچه این روغن به تنهایی جواب نداد ابتدا طبق دستور فوق روغن سیاهدانه را در گوش بچکانید سپس مقداری عسل طبیعی وارد گوش نمایید.

سردردی که منشأ آن از سردی یا عفونت باشد
 به مدت 3 الی 4 شب چنده قطره از این روغن را داخل گوش ها و بینی ها و قسمت ملاج سر بچکانید.

عفونت رحم
خانم های متأهلی که دچار عفونت رحم می شوند بجای اینکه دائما داروهای شیمیایی و چرک خشک کن مصرف کنند و چند صباح دیگر عوارضش دامنگیر آنها شود کافیست چند نوبت با فاصله سه الی چهار روز مقداری از این روغن را وارد رحم نمایند که نابود کننده ی عفونت هاست چنانچه اگر عفونت خیلی شدید بود به گونه ای که روغن سیاهدانه به تنهایی جواب نداد می شود عسل هم به آن اضافه نمود.

جهت کسب اطلاع از راحت ترین و بهترین روش وارد رحم کردن روغن و عسل می تونید از طریق آیدی تلگرام اینجانب @stmtr95 بصورت خصوصی سوال نمایید.

سینوزیت
برای درمان سینوزیت روغن سیاهدانه بصورت مکمل بکار می رود برای افرادی که مبتلا به آن هستند باید مدتی این روغن را شب ها قبل از خواب داخل بینی یشان بچکانند.

پا درد 
برای درد پایی که از سردی و رطوبت ناشی می شود مالیدن این روغن به موضع درد بسیار مفید می باشد.

سرماخوردگی و آنفلوانزا
 برای بزرگسالان هر شش ساعت نصف قاشق غذا خوری و برای خردسالان هر شش ساعت یک قاشق مرباخوری تجویز می شود (البته بیمار بایدپرهیزات هم داشته باشد از جمله پرهیز از مصرف سردیجات و ترشیجات).

سرفه ای که منشأ آن از سردی باشد
چند نوبت باید قسمت سینه و کتف ، ملاج، اطراف گوش و زیر گلوی بیمار را با این روغن، روغن مالی کرد و نیز مقداری از آن را هم میل کند.

امتیاز روغن سیاهدانه شمیم سلامت بر روغن های سیاهدانه ی بازار:

معمولا روغن سیاهدانه را یا با پایه روغن کنجد و یا زیتون بصورت جوشاندن می گیرن که خیلی خواصش کم هست و تأثیر قابل توجهی روی بیماری ندارد.یا بوسیله ی دستگاه کلد پرس در اثر فشار سرد می گیرند که عوارض دارد.

متاسفانه خیلی از مردم چون می بینند این نوع روغن سیاهدانه جلوی چشم شان درست می شود و خالص هست فکر می کنند جنبه ی درمانی زیادی دارد درحالی که از عوارضش غافلند.

 روغن هایی که به وسیله دستگاه های کلد پرس و فشار سرد گرفته می شود جنبه خوراکی ندارد چون خیلی تیز هست و سموم سیاهدانه رو هم به همراه داره به همین جهت ممکنه ایجاد مشکل نماید و اگر موضعی هم بخواهند استفاده کنند بعضا دیده شده است باعث مشکلات پوستی می شود.


روغن سیاهدانه ی شمیم سلامت به روش ابتکاری خاص گرفته می شود که در عین خالص بودن هم جنبه خوراکی دارد و هم جنبه مالیدنی و موضعی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد